expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 29. децембар 2014.

Moje kombinacije

Ovo je prvi post na mom blogu i mnogo sam se potrudila za njega, tako da se nadam da ce vam se svideti!
U ovom postu cu vam pokazati neke kombinacije koje sam sama napravila na Polyvore-u.



  Mislim da je ovo lepa kombinacija za neki izlazak u grad. Najvise mi se svidela majica jer je u duhu novogodisnjih i bozicnih praznika!!! <3


Ova kombinacija nije u duhu novogodisnjih i bozicnih praznika i nije za zimu, ali je za leto savrsena. Sat je prelep, a i patike, takodje. Sat se savrseno uklapa uz haljinu!!!


 U ovoj prelepoj kombinaciji nalazi se i maskara i miris.Mozete da vidite da je ponovo sat u nekoj kombinaciji jer ja bas volim satove i mislim da mozemo da ih nosimo gde god pozelimo!!!

 U ovoj kombinaciji sam stavila dzemper u duhu bozicnih praznika i neke farmerke!Mozete da vidite mindjuse i prsten u obliku masne!!! <3


 Ova kombinacija ima malo vise stvari i bas mi je drago sto sam stavila ovaj prelep ranac jer mi se bas, bas svidja. Takodje, svidja mi se i suknja sa cipkicama.

 Ovde sam namerno stavila naocare da bi videli vi koji me pratite i koji nosite naocare da  mozete da uklopite sa ovim!

 I nasa poslednja kombinacija za devojke posto ja ne nosim stikle mislim da je stvarno lepa haljina za neki izlazak kao i stikle! <3











2 коментара: