expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 30. децембар 2014.

Baby Lips

I evo jos jedan post o labelu. Baby Lips je savrseno labelo i moja sestra ga ima i odusevljena je njime. Pa da pocnemo!!!  <3

 Ovo labelo ima moja sestra i probala sam i bas mi se svideo jer ima ukus tresnje (Cherry Me). Ja mislim da ovo labelo treba da kupite jer daje bas lepu boju.

 Evo neke slike gde su svi. Plava, zuta i zelena su bezbojne, ali nema veze jer svi razlicito mirisu. Najlepsi su roze i narandzasto.


 Evo iste slike samo sto je ovde ovo zelenkasto plavo labelo. Nisam ga probala, ali mislim da je i ono lepo i da lepo mirise. Nazalost, to labelo se jos ne prodaje u Srbiji.

 I jedan primer roze labela.



I isto jedan primer novog labela.

Evo jedan snimak moze. Cao do sledeceg posta!!!





2 коментара:

  1. Super post!!! Ja imam Cherry Me i odlican je!!! Prezadovoljna sam! Ne znam sto, ali nece vise da se lepo zatvori i poklopac mu stalno ispada. Ne znam kako se to pokvarilo. Nema veze, u svakom slucaju sam zadovoljna.

    ОдговориИзбриши