expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 29. децембар 2014.

Eos

Danas pisem jos jedan post o Eos-u! Nadam se da ce vam se svideti! Stavicu neke slike koje sam pronasla na netu. Mozda neki od vas koji me prate imate Eos pa znate kakav je, ali ja nazalost nemam Eos, ali nema veze!
Pocnimo!!! <3


 Kao sto sam i rekla ja  nemam Eos ali neke moje drugarice su kupile i bas su zadovoljne njime. Evo nekih primera!!! <3


 Jeste da su svi bezbojni, ali su razlicitog ukusa i sjaja!!!

 Evo sad cu jedno po jedno pokazati i mislim da su svi lepi jer neki nisu zadovoljni time i misle da su svi ruzni, a ja mislim i ako nemam to labelo da je to predivno!!! <3


 Ne zamerite mi sto ja vise ne
znam sta da pisem zato sto sam ja sve vec rekla i da ne bi ponavljala sto puta izvolite gledajte slike!!! <3





 I na kraju posta bih htela da vam pustim jedan snimak kako da urkasite Eos ako ga imate!!
Uzivajte!!! Do sledeceg posta!!! <3


















1 коментар:

  1. Super post. Ni ja nemam EOS (a htela bi da ga imam) i mislim da je super. Ja sa se učlanila u tvoj blog a ako hoćeš možeš i ti u moj. htp://girlslifebyaleksandra.blogspot.com

    ОдговориИзбриши