expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

субота, 3. јануар 2015.

This or that tag

Za ovaj tag me je nominovala Andjela (andjelinkutak2000.blogspot.com). Hvala ti puno! Sada krecem sa tagom.
-Makeup-
1. Karmin ili sjaj?
Sjaj naravno.
2. Eyeliner ili maskara?
Maskara.
3. Bezbojna ili senka u boji?
Senka u boji!
-Nails-
1. Kratki ili dugi?
Dugi, ali ne mnogo.
2. Tamni ili svetli lak?
Svetli.
-Kozmetika za negu tela-
1. Parfem ili gel za tusiranje?
Parfem.
-Odeca-
1. Farmerke ili trenerka?
Trenerka.
2. Dugi ili kratki rukavi?
Sada za ovo vreme dugi.
3. Haljina ili suknja?
Svejedno.
4. Na pruge ili karirano?
Karirano.
5. Japanke ili sandale?
Sandale.
6. Sal ili sesir?
Svejedno.
7. Ogrlica ili narukvica?
Oboje.
8. Baletanke ili stikle?
Stikle, ali ih ne nosim jer sam isuvise mala.
9. Jakna ili duks?
Duks.
-Kosa-
1. Kovrdzava ili prava?
Kovrdzava.
2. Pundja ili rep?
Pundja.
3. Sprej ili gel za kosu?
Gel za kosu.
4. Duga ili kratka?
Duga.
5. Svetla ili tamna?
Svetla.
-Random-
1. Kisa ili sunce?
Sunce.
2. Leto ili zima?
Leto.
3. Prolece ili jesen?
Prolece.
4. Vanila ili cokolada?
Cokolada.
Nominujem Sofiju (Sofijin kutak) i Milu (My life as Mila).



4 коментара:

  1. Ovim postom zelim da te obavestim da sam te nominovala za "My tag". Mozes ga pogledati na mom blogu: andjelinkutak2000.blogspot.com. Bila bih ti zahvalna kada bi ga uradila.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican tag!
    Moracu i ja da uradim neki
    volim tvog blog :-)

    Pogledaj i moj i ako ti se svidi komentarisi ga http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno mnogo mi znaci tvoje misljenje o mom blogu. Ako hoces uclani se!

      Избриши