expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 13. јануар 2015.

Bethany Mota!!

I ovaj post je o poznatoj licnosti!!! Bethany Mota je poznata youtuberka. Zivi u Los Banos-u u Californii. Rodjena je 7. Novembra 1995. godine. Ima 19. godina.Takodje se proslavila u emisiji " Dancing with the stars". Obozavam je, pa evo nekih slika!!
Let's start!! <3

 Ovde je bas slatka.
 Srce za sve njene obazavatelje.




 Malo gifova!!!


 Evo ih ponovo hahaha! <3



 I za kraj evo nekih snimka sa njenog kanala i sa takmicenja u kom je ucestvovala!!!
Cao vidimo se u sledecem postu!!! <3








15 коментара:

  1. Super postic!Ti bas znas ko su moji idoli :D

    ОдговориИзбриши
  2. odličan post ,ja nisam neki baš fan od Bethany ali smiješna mi je def. i humana ,pa sve najbolje mislim o njoj. -ali vidiš ima ovdje informacija za koje ja nisam znala :D haha xd pa eto hvala ti na njima <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Obožavam Bethany, najbolja je!♥♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan je post. Ona je prelepa, ima super snimke, obožavam je
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Bethany je strava, bezveze sto vise ne stavlja videe cesto :(

    Uclanila sam se u tvoj blog, ako ti se svidja uclani se i ti u moj :)

    http://rancicmilena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam ju, iskreno. Fantastična je ♥

    (ja sam se u tvoj blog učlanila, pa ako možeš i ti u moj, nedavno je počeo s radom ->
    justaddglitter-hrvatska.blogspot.com )

    ОдговориИзбриши
  7. Ja obožavam Beth :)
    Učlanila sam se u tvoj blog, ako možeš, učlani se i ti u moj :D
    prettyprincess6.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post. Ja obožavam Bethany. Divno je što si napisala post o njoj. :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Nominovala sam te za Candy Tag na mom blogu i volela bih da ga uraids! ♥ Pogledaj taj post na mom blogu (andjelinkutak2000.blogspot.com).

    ОдговориИзбриши