expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

четвртак, 16. јун 2016.

Naocare!

Znam, tupav mi je naslov ,,Naocare", ali da, danas pisem tome! Posto sam ja od utorka pocela da nosim naocare resila sam da pisem o tome na mom blogu. I da ovaj post ce da bude kratak. Kao sto sam i rekla da, nosim naocare, ali je najmanja dioptrija - 0.25 i to moram naocare da nosim samo kada citam, pisem, gledam u laptop, televizor i telefon,a ne svakodnevno. Inace trenutno sada ih nosim. Ja sam moje naocare kupila u prodavnici koja se zove ,,Optika". Nisu nesto bog zna kakve ali je meni vazno da meni lepo stoje i da su mi taman da mi nisu male ili velike nego da mi odgovaraju. I da sada samo u mojoj porodici moja sestra ne nosi naocare ( http://andjelinkutak2000.blogspot.rs/) jer i tata i mama i ja nosimo naocare. Mnoge moje drugarice (naravno koje ne nose naocare) me pitaju kakav je osecaj nositi naocare. Mislim nije nesto poseban necu da lazem ja sam se  mnogo radovala kad cu da ih stavim, ali sada vidim da nista nije posebno. Imala sam mnogo da biram i mislila sam da ce imati toliko naocara koje ce da mi lepo stoje i da cu 2 sata da provedem tamo. Ali sam brzo izabrala. Necu da kazem cenu ako nekog zanima nek pita na mom blogu na cetu!!! To bi bilo to sto se tice naocara. E da samo jos nesto da kazem ja sam pocela da nosim naocare jer sam stalno gledala u laptop. HIHHIIHIHHIHIH!!!!! <3 
Evo nekih slika iz te prodavnice!







 

Нема коментара:

Постави коментар