expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

петак, 1. април 2016.

Tag za svaku devojku!

Cao svima danas radim ,, Tag za svaku devojku " i nadam se da ce vam se svideti?!

1. Sta znaci ime tvog bloga?
- Ime mog bloga je na engleskom ,, Anja's magical world " jer mislim da je tako lepse i mastovitije a na srpskom znaci ,, Anjin caroban svet! "

2. Kad si napravila blog?
- Svoj blog sam napravila 28. 12. 2014. godine i tada sam objavila svoj prvi post!!!

3. Prvi post na blogu?
- Sada sam rekla prvi post na blogu bio je objavljen 28. 12. 2014. godine i zvao se ,, O mom blogu "

4.Koji program koristis za uredjivanje slika kada je potrebno?
- Picmonkey definitivno jer je on najbolji program!

5. Koliko postova izbacujes nedeljno?
- Pa sve zavisi kakvo mi je raspolozenje, evo danas sam napisal dva, ali je jedan bio samo neko obavestenje.

6. Post sa najvise pregleda?
- Nisam sigurna!?

7. Najgori objavljen post?
- Pa nemam ga, mislim to ne znam ja, ja mislim da su mi svi postovi lepo napisani i lepo uredjeni, a sad je do citaoca da vidi kakav je post.

8. Poslednji komentar koji si dobila na blogu?
- Pa pitanja za Q&A

9. Koliko cesto si na blogu?
- Svaki vikend!!! <3

10. Koji je tvoj poslednji post?
- Obavestenje

11. Koliko postova imas na blogu?
- 20

12. Cetiri popularne/slavne blogerke koje pratis?
- Pratim sta stignem.

13. Kako se zove tvoj 3, 5, 18 i 20 post?
- 3. se zove ,, Eos " 5. ,, Nova godina " 18. ,, Brittany Raymond " i 20. ,, Obavestenje "

14. Cime slikas za blog?
- Telefonom

15. Koga nominujes da odradi ovaj tag?
- Svako ko zeli mislim ovaj tag se ipak zove ,, Tag za SVAKU DEVOJKU "

To bi bilo to nadam se da vam se svideo ovaj post?! CAO

Нема коментара:

Постави коментар