expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

петак, 22. јануар 2016.

Labello!!!

Cao svima! Danas radim post o labelima po imenu ,, Labello ". Pa evo nekih slika!



 Cula sam da su ova labela savrsena iako ja njih nemam ali kupicu! <3


 Ova tri ,, Lip Butter-a " nema kod nas u Srbiji ali se nadam da ce stici! <3

 Labello care & color u boji Nude imam i to je jedno savrseno labelo super hidrira i sve pohvale za to labelo!!!!!!!! <3 <3 <3 <3


 Ovo labelo Cherry shine ima moja mama i kaze da je super kao i hidratacija! <3

 Vitamin shake je ODLICNO labelo sve pohvale za njega! Hidratacija ekstra! <3












Ova labela ima kod nas u Srbiji!!!!



Pa to bi bilo to! Izvinite ako je kratak post ali nisam imala ideja, pa ako vam nije problem u komentarima da stavljate koje jos postove zelite! I da izvinite sto nisam odrzala svoje obecanje za zimsku ili ti moju kolekciju jer sajt na kome ja pravim te kombinacije nece nesto da mi udje tako da kad mi se bude popravio objavicu post! <3 <3 <3


4 коментара:

  1. Heeej,stvarno mi se svidio post,iskreno ja i nisam neka osoba koja bi mogla dati tačan komentar za npr. kremu ili labelo,ali se divim ljudima koji to znaju ocijeniti. Možda bi trebala da uradiš neki tag ili da uzmeš i ocjeniš izgled neke poznate ličnosti.. :D

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno i naravno da hocu da uradim neki tag ili da ocenim izgled poznate licnosti. Hvala puno stvarno cenim to!!!!

      Избриши
  2. Ova labela su jako kvalitetna I jako mi se dopadaju.Koristila sam Vitamin Shake I predobro je.Odličan post!Divno pišeš!Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo,kada bi mi uzvratila:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/ -imam Q&A pa postavi par pitanja:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Ima moja drugarica Vitamin Shake i kaze da je odlican da super hidrira. I hvala sto si se uclanila na moj blog puno miznaci!!!! <3

      Избриши