expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

петак, 3. јул 2015.

Iznenadjenje!!!

Danas pisem post o raznim stvarima!!!
Pa da pocnemo!!! <3



                                                          Poznata licnost!!!!


Danas pisem o Ariani Grande. Ariana Grande je rodjena 26. Juna 1993.. Poznata je po tome sto je americka pevacica, tekstopisac i glumica. Karijeru je zapocela u Brodveju.
Evo nekig slika sa njom!!! <3

 Prelepa je na ovoj slici.

 Ariana Grande volim te!!! <3

Prelepa!!!
 Malo gifova ne skodi!!!


Neka slika sa intervjua!?







                                                       Letnja kolekcija!

Posto sam u proslom postu pod istim imenom pisala o letnjem oblacenju napravila sam jos nadam se da ce vam se svideti!!! :)

 Ova je po meni lepa kombinacija iako ima malo stvari, ali nema veze. Bas mi se svidja sto sam dodala ovaj sesir.

 Lepa!!! Volim sto sam ubacila vise stvari!

 Roze moja omiljena boja!!!! <3

 Iako sam ovde stavila stikle mozete nap. da obujete crvene ili bele starke ili neke sandale.

         Ovo je moja najomiljenija kombinacija ne znam zbog cega, ali mi se bas bas svidja!!! <3


                                                                     Iznenadjenje!!!

Napokon ste docekali ovo iznenadjenje. Odlucila sam da napravim takmicenje. Ko najlepsi sastav napise  ,, Kako zamisljate najbolji letnji provod",  (naravno) pobedjuje.

1. mesto: Baby lips ( Pink Punch )

2. mesto: sveska 

3. mesto: post po zelji




                                                      


2 коментара: